Kbraisik Merhaba, çok teşekkür ederim. Benim oğlum doğduğunda belinde şişlik vardı. Hemen ultrason çektiler ve net bir şey göremediler. Ultrason doktorumuz ısrarla MR istediğini söyledi. Aynı hastanede 2 beyin cerrahi doktoruna gösterdim ikiside MR yazmaya gerek olmadığını çocukta bir sıkıntı olmadığını, ayaklarını çok güzel oynattığını söyledi. 6. ayda tekrar çağırdı yine sorun yok
dedi ama biz o kadar çok MR istiyorduk ki bizim
isteğimizle yazmış oldu. Filmden hemen sonra sonuca baktı daha rapor çıkmadan, yine sorun yok çocuk yürümeye başlayınca görücem dedi. Sonra biz rapor çıkınca bir baktık Gergin Omurilik Sendromu diye geçiyor. Doktor bunu bize söylememişti bile. Çok çok çok iyi bir cerrah üstelik. Başka doktorlardan fikir aldık hemen ameliyat dendi ve ameliyatımızı olduk, geç bile kalmış olabiliriz. Bebeğimin sırtı şu an boydan boya dikişli :( Bundan sonra yolumuz çok uzun, mesane etkilendi mi diye üroloji takibine başlayacağız, boy uzaması bitene kadar Beyin Cerrahi takibinde olacağız. Belki ve inşallah sizin çocuğunuzda gerçekten hiçbir şey yoktur, ama lütfen bir MR çektirin ve MR sonucunu bir kaç hocaya özellikle de çocuk nöroşirine gösterin.