Okuyanbiranne Nereden yaptırdınız kızlar memnun kaldığınız yerler? Bir de ahşap mı mermer mi tercih ettiniz
Okuyanbiranne delirmeceler çiçeksepeti aklıma gelmemişti bir bakayım canım çözünürlük iyi geldi mi. Hepsi sizin çektiğiniz gotoğraf mıydı bir de satıcınıza bakar mısınız memnunsanız ☺️
FaaBu Ben bi ara yapıp satiyordum çokta sattım. Netbaski.com ve digitalmagnet.net bu iki sitedende çok memnun kaldim. Ahşap ve plastik seçeneği var
delirmeceler Okuyanbiranne kendi çektiğim resimlerden yollamıştım çözünürlük olarak iyi olduğu için basımıda iyi oldu eşim şehir dışında onun telinden satın aldığım için o geldiğinde satıcıya bakabilirim ahşap magnet yaptırmıştım ben
FaaBu Okuyanbiranne evet bu iki siteden yaptırıp satışını yapıyordum. yok cnm artık satışını yapmıyorum
FaaBu netbaski’ dakiler ince plastik magnet. Digitalmagnettekilerde hem ince plastik var hemde kalın ahsap ve plastik var özellikleri yazar zaten girdiginde