Merhaba arkadaşlar kızım 12 aylık olmak üzere ve 4 gündür sürekli kafasında genelde olmak üzere ateş var. Bugün kan ve idrar sonucu yüksek derece enfeksiyon dedi doktorumuz ama yatış felen yapmadı serum verdi antibiyotik tedavisi başladı eve geldik yine ateşlenmesi devam ediyor ve uyku arasında halüsinasyon görüyor kaç günde geçiyor bu hastalık yatış yapılması gerekiyor mu bebeğim çok huysuz kimi yatış gerektirir diyor tekrar gidilmeli mi hastaneye