Selamlar,
Bebeğim 2 aylık olmak üzere. Son 2 haftadır ani seslere inanılmaz tepki gösteriyor. Sıçrayarak korku ile kollarını açarak uyanıp ağlıyor. Örneğin tuvalet kapısı ses çıkartıyor ve bundan zıplıyor. Biz evde kapıyı kapatmıyoruz ne yapalım ama bu yüzden eve kimsenin gelmesini istemiyorum biri olunca psikolojim bozuluyor. Söylesek de kimse anlamıyor sağ olsun, örneğin kayın validemin öksürmesine zıplıyor çocuk. Ya da kapıları sert kapatıyor vs… eve gelen misafirin de arkasından kapıyı kapatma, dikkat et diye gidilmez. Ne yaparım nasıl aşarım yardımcı olur musunuz:(((