Boncuk1421_ o zaman her süt pıhtısı labne oluyor sizin mantığınızla. Ayrıca lor da sütün kesilmesiyle olmuyor. Sizin dediğiniz kesik, ekşimik gibi isimlendirilen ürün oluyor, lor o değil. Lor, Peynir yapılırken açığa çıkan suyun ısıtılmasıyla elde ediliyor.♥