Sedaas delirmeceler ayyy inşallah canım içime su serptin çocuk kusmuk kokuyor resmen bide şu geceleri rahatlasa uyuyamıyor yavrum sürekli rahatsız sürekli yutuyor ağzına geliyor
Trilece Biberon lansinohtu bizim. Yavaş akış olanı, ar mama kullanmaya başlayınca orta akışa geçis yaptık mama koyu kıvamlı çünkü bebek içmekte zorlanirsa bu sefer beslenmek ostemeyebilir😊
Sedaas Trilece ya doktora ısrarla sordum gaviscon şurup tan başka Bi ilaç yokmu cocuklar için olan onu versek diye yok dedi bana
Sedaas Trilece aynen kuzum doktor da öyle dedi bize dua edin nolur benim yavrum da rahatça Bi uyku uyusun bende artık dayanamıyorum 😥
Sedaas gokcee50 Bi kere vermiştim 1 aylik falandı başka Bi doktora gittik oda gaviscon şurup dedi Bi çay kaşığı çocuk o kadar rahatsız olduki içerken ben bile zor içiyorum yoğun nane aroması var çocuk nasıl içsin diye vermedim bidaha
gokcee50 Sedaas vermeyin lütfen ben hamileyken bile affedersin ama öğürerek içiyorum bebeklerimiz nasıl içecek
gokcee50 Sedaas merhaba öncelikle ben çok çektim reflüdan ar mama kullandım kaşıkla karıştırdım verdim çok tedirgindim ama kusması kilo kaybına neden oldu bundan kötüsü olamazdı çok şükür verdim kusması çok azaldı mamalara katmadım doktor katmayın dedi 250 tlye aldığım mama 450 tl olunca mecbur başka şeyler arayışına girdim bebelac thckener aldım doktorun tavsiyesiyle kaç ölçecek yaparsan yap 1 kaşık koyuyordum içine 7 dk sonra karıştırıp içiriyordum istediğim mamayla kullanıyordum çok ilaç yazdılar ama ben ilaç yüklemek istemiyorum yedirdikten sonra 20 dakika dik tutuyordum reflü yastığını halen kullanıyorum 7 buçuk aylık oldu hala kusması var ama az az hiç bişey kullanmıyorum gece sabah kadar uyumazdım acaba kusacak mı benzine gidecek mi diye mamalar çok rahatlatı beni ilk başlarda kakasını 2 güne 3 güne yapardı ama ar mamaya başladığımda günlük yapmaya başladı
Sedaas gokcee50 merhaba canim ya bu bebelac thickener i çok duydum acaba bide onu mu denesem diye düşünüyorum bende
Sedaas gokcee50 kuzum normal mamayi suya koyup sonra Bi ölçek thickener koyup 7 dakika mı bekliyorsun yoksa önce thickener koyup 7 dakika bekleyip sonra normal mamayi mi koyuyoruz bide thickener için ekstra 30 cc su koyuyormuyuz
Sedaas delirmeceler peki kuzum sizdede şikayet bizimki kadar yogunmuydu geceleri huzursuzluk falan aglama
gokcee50 Sedaas hayır ekstra suya gerek yok kaç ölçek içiyorsa yapıyorsun mamayı koyduktan sonra 1 kaşık thckener koyuyorsun 7 dk beklettikten sonra içiyor bebeğimiz 250 tl fiyatı 3 4 hafta gidiyor zaten denemeni tavsiye ederim
gokcee50 Sedaas kaşıkla karıştır 1 veya 2 dakika boyunca karıştır ama sağlıkla büyüsün bebeğimiz ❤️❤️
Kbra9606 Sedaas merhaba ar mamayı benim bebeğim hiç kabul etmedi Aptamil sevmedi hep öğürdü bebelac ar almıştım o da çok pütürlüydü kullanma talimatına da uysam yine de dibinde pütülü kalıyordu evolvia kullandım önce kabul etti sonra yine reddetti gaviscon infant bulamadığımız için gastrotuss baby aldık o da iyi gelmedi bi süre gaviscon şurup ve motilium şurup kullandık ama tek başlarına fayda etmedi. En son bebelac thickener aldık bebeğim Sma optipro severek içiyordu her mamaya (90 cc içine 1 ölçek thickener katmaya başladım. Bebeğime çok iyi geldi ara ara kusmalar oluyor ama %70 rahatlama oldu. Kabızlık denilmez ama günde bi kere bazen zorlu bazen kolay da olsa çok yumuşak kaka yapmıyor mama içerisine değil direk yarım çay kaşığı sabah akşam zeytinyağı veriyorum bebeğim şuan 4 ay 11 günlük 2 ayından beri reflü şikayetimiz var. Aklınızda olsun thickener de şans verebilirsiniz 🙏🏻
hurremsultann Sedaas bende aventle vermiştim ama asla içmedi oğlum pahalı da bir mamaydı 1 ölçek kullandım sürekli kullanan birine hediye etmiştim