Kızlar merhaba oğlum 10 aylık yumurta alerjisi var ve uzun süredir tüketmiyoruz fakat geçmeyen bir pişik durumu yaşıyoruz yaklaşık 2 aydır yani alerjik mi anlamıyorum doktora götürdük verdikleri kremleri kullanıyorum ama daha da arttı sanki farklı doktorlara götürdüm ilk götürdüğüm doktorun verdiği kremleri kullanmaya devam etmemi söylediler ama geçmiyor bir türlü hamazing-madecasol (doktorun verdiği) ayrıca sudo ve bepantol ile devam et dediler ki zaten normalde de sudo kullanıyordum kulak arkası ve boynunda da var artık kafayı yicem devlet hastanesine götürmek istiyorum araştırma konusunda daha iyi olur diye ama yakın tarihte randevu yok malesef. Bazı arkadaşlarım kortizonlu krem kullanmış aynı durumda olan bebeklerine ama bilemiyorum bu durumu yaşayan önerisi olan var mı kafayı yemek üzereyim çok üzülüyorum yardımcı olursanız sevinirim