Ezgiyln onu anlamadığınızı fark etsin ki kendisini zorlasın
Şuan kendini zorluyor ve öfke patlaması oluyor .okulda arkadaşı anlamıyor evde ben anlamıyorum çocuğa şuna herkes anlamadım.diyor çocuk hircinlasiyor çığlık atıyor o yüzden ben artık anlamadım demeyi bıraktım anlamasamda olumlu dönmeye çalışıyorum.doktorda yaşıtlarıyla olsun TV televizyon ciddi anlamda azalmali yoksa ne yapsaniz onlar olduğu sürece faydasız gibi bişey dedi.
Takip edeyim insan bilinclendikce daha iyi aligliyor durumu.