Linosh Ben evde yaptım 2. yaşını ama 2 akşama böldüm eşim ve kendi tarafımı kalabalıkta eşiminde yigenler benmkıler kargasa oluyor dıye kendi tarafımda rahattım ablamlar akrabamız kendileri bişiler yapıp getırirler cocukla yapamıyorum dıye çok sağolsunlar ondan cok ugrasmam masa kalır dogum gunu kurulu sekılde bı supurge acar toz yuzeylerı silerim ablamda yardımcı oldu tabı pogacayı vs de sağolsun elim ayagım oldu o 2 senedir böyle yapıyoruz evde 2 aksam bölerek😊☺️