Taramtaram Öyle bir zorunluluk yok. Emziriyorsanız emzirmeye devam edin aynı zamanda ek gıda verin. Mama verme gibi bir durum yok yani. Anne sütü yeterlidir. Ha ama bebeğin doktor kontrolünde kilo almadığı fark edilir o zaman başlanır o ayrı. Onun dışında anne sütüne devam 💐