Benimki 10 aylık oldu 10 aylık olduğu gün emekledi. Doktora ben geçen ay sormuştum korkuyorum niye emeklemedi diye. Normalde bebekler 9. Aydan sonra emekler beklediğimiz o dedi. Şimdi internet sağolsun ütopik durumlar normalleştiriliyor anneler üzülüyor dedi. Bu arada benim kızımın 7. Aya kadar pek hareketi yoktu. Yatıyordu genelde. Dönmüyordu bile düşünün. 8. Ay bizim dönüm noktamız hareketlenmeye başladı. 9. Ay allaaaah bir dakika durmadığı vakitler. Direk ayağa kalktı tutunarak adım atmaya sıralamaya başladı. O hareketsiz kız gitti canavar geldi 😅 10. Ayda da dediğim gibi emekledi. Ondan önce yüzüstü yatırınca bağırıyor ağlıyordu bizim de. Herşeyi vakti gelince yapıyorlar merak etmeyin. Bir de ben birşeyi duymuştum, ne kadar yaşıt bebek görürlerse o kadar gelişimleri olumlu etkiliyor. Çünkü onları taklit ediyorlar. Gerçekten biz ne zaman bebek görsek o gün birşey yaptı. Emeklediği gün doğum gününe gittik arkadaşımızın bebeğinin. Orada bir sürü yaşıt bebek vardı. Mutluluktan çıldırdı eve gelince de birşey yapmadık pıtır pıtır emekledi.