AhMeh ayvalida Pino var ben oraya götürüyorum çok memnunum daha önce başka bı yere daha gitmiştik isim vermeyim temizliğinden ozeninden memnun kalmamıştım sürekli bir curcuna vardı ama Pino öyle değil zaten eğitmeni Bilge hanım da uzman psikolog, bütün aktiviteleri özenle hazırlıyor oyun materyallerinin hepsi mis gibi tertemiz ben bı süredir goturemiyorum ama yılbaşından önce 200,du 250 olmuştur diye düşünüyorum