Kızlar merhaba çok tuhaf biliyorum ama ben ne zaman kapalı sütten yoğurt yapsam tutmuyor açık sütten yaptığım yoğurt gayet kıvamında oluyor bunu söylediğim insanlarda kapalı sütten yapmanın daha basit olduğunu söylüyorlar ama ben de bir şeyler yanlış gidiyor yardımcı olun lütfen