Kızlar oğlum çok hareketli bir çocuk. Oyun gruplarında bile asla oturmadığı sürekli dışarıya çıkmak istediği ve bir yerlere tırmandığı anlar çok zorluk yaşıyorum. Dissri çıktığımız an başlıyor deli gibi amaçsızca koşmaya. İnanın çok yoruldum evden cikasim gelmiyor. Her çıkardığımda ağlayarak eve götürüyorum. 2 senedir kendime ayirdigim hiçbir vaktim yok. Çok sıkıldım gerçekten. Neden böyle ya? Parkta bile oynamıyor bir iki kayıp hop yola fırlıyor. Yürüse keşke yürümüyor ki hep koşuyor bir yere tırmanıyor etrafta ne varsa kırıp atmaya çalışıyor. Çok merak ediyorum kimlerin çocuğu böyle? Veya neden böyle