İhmal etmeyin. Benim kizima ilk rop kuvezdeyken yapildi. 2. si 6 aylikken 3. su 1 yasinda yapildi. İstanbuldaysaniz ve ozele goturmeyi dusunuyorsaniz Şişli de Huseyin Yetik e gidin derim. Bu alanda adi cok anilan bir doktor. Acibadem Atasehir hastanesinde de bayan bi doktor yapiyordu ama ismini hatirlayamiyorum. Oldukca maliyetli isimler farkindayim ama isinin ehli insanlara gitmeniz onemli bu konuda