Kızlar bebeğim 7 aylık dün sırtında isilik gibi kabarcıklar vardı bende sıcaktan isilik olduğunu düşündüm ama gece sabaha kadar uyumadı sürekli ağladı ve kabarcıklar büyümeye başladı gündüz doktora götürdüm el ayak hastalığı dedi sadece ağrı kesici ver dedi ama bebeğim çok huysuz emmek istemiyor birşeyde yemiyor ne yapabilirim daha öncesinde bu hastalığı atlatan oldu mu ?