Busrabtr  yarım saat sonra çıkan belirgin çizgi sizce test bozuk olabilirmi
Busrabtr minikoglummmmm ya bugün bidaha test yapayım bari aylık iğne kullanıyorum hiç şüphelenmezdim bu ay midem çok bulanıyor o yüzden yaptım test hiç böyle beklemiyordum hala yok gibi geliyor
Busrabtr  kızlar bu da sabah yaptığım test çok silik bi çizgi var dün ki gibi değil farklı bir marka aldım aklım karıştı
salakmisincemilee Busrabtr idrari fazla damlatiyorsunuz sanki biraz dagilmis ama var gibi hakkinizda hayirlisi olsun sanki ilk bebeklerimiz ayniydi sizle 15 olacak kizim planli bi gebelik miydi
Busrabtr salakmisincemilee çokta damlatmıyorum aslında kızım var 2 yaşında planlı bi gebelik değil eğer varsa tabi aylık iğne kullanıyordum
Busrabtr orkideSeverim ya öylemi diyorsunuz bir kaç gün geçsin bir daha yapayım ozaman yarın adet olmam lazım çünkü hayırlısı artık
orkideSeverim Busrabtr evet baktınız olmadı kan verin derim bende kanla netleştirmiştim herşeyin hayırlısı olsun🌺
Dogdugunesim Busrabtr kan testi verin betaya baktırın bi derim kimyasal gebelikte de pozitif cıkıyor o testler 2günde bir beta artıyorsa vardır.