burciyya Merhaba, Bebeğime 6 farklı diş kaşıyıcı vermiş olsak da ellerini ısırmaktan başka bir faaliyeti yok , şuan ciddi diş sancısı yaşıyoruz. Bağırıyor garibim kaşıntıdan 🥺 4 ayı yeni doldurduk . Acaba bu durumu hafifleten acil neler yaptınız ?
Kubrayakut burciyya biz tetagil kullandık çok iyi geliyo bide taze soğanın sert olan yeri çoo rahatlatıyo diyen olsu
hunilimomy burciyya 4-5 adet karanfil cay bardağının çeyreği kadar zeytinyağının içine atın iki gün kadar oda ısısında bekletin sonra masaj yaparak damaklarina sürün
menek16 burciyya diş kaşıyıcılar boşmuş pırasadan sonra anladım :) dolaptan çıkarıp veriyorum soguk soguk baya oyalıyor ısınınca sinirlenip atıyor yenisini veriyorum
Sultankocyigit03 Kubraelifgoktas yaksa bile öyle rahatlatıyor ki o yüzden yanması onun önüne geçiyor kesinlikle denemelisin
E-urey burciyya bende aynı durumdayım kızım dört aylık eli sürekli ağzında ve birden ağlamaya başlıyor hatta bu sabahtan beri de ateşi var sürekli kontrol ediyorum çok huzursuz
Eminecak burciyya dentinoks jel verdi doktorumuz biz geceleri diş krizlerini onunla atlatiyoruz baya iyi uyusturuyor etkisi uzun surmese de uykuya gecene kadar rahatlatiyor
Arzugok burciyya jack n’ jill diş jelini Bebek diş fırçasına sürerek parmağıma takıp kalıyorum özellikle gece uykusuna geçeceği sırada son bir kaç gündür de anne sütünü meyve süzgecinde dondurup veriyorum çok rahatlattı. Dün çıkardık şükür ilk dişimizi. Zorlu ama güzel bir süreçti. Umarım diğer dişlerde bu kolaylıkla çıkar.
Arzugok jasmine16 içine sütü koyup kapatıp ters çeviriyorum o yüzden fazla dökülmüyor birde biraz fazla koyuyorum dökülme payı direk dondurucuya atıyorum 3 saate falan alıyorum birde ek gıdaya başladığımız için yoğurtla yapıyorum onuda severek alıyor
Arzugok burciyya 1 aydır galan belirtiler hafiften vatdı ama don 1 haftadır çok fazla olmaya başladı 6. Günde dişimiz patladı