Oykuaygun biz emmeyi bıraktık oğlum 25 aylık 3 aydır formül mama içiyor. Akşam yemeğini 6-7 gibi yiyor. Uyuyana kadar acıkıyor. Sütte sağlıklı değil. Uyumadan formül mama içiyor. Formül mamalar 1-3 yaş arası kullanır. İnek sütü zararlı acıktığı için mecburen bişey istiyor.