Evet ben anlatıyım sonra siz de anlatın biraz dertleşelim. Bebekten sonra özellikle eşinizle ilişkiniz nasıl değişti olumlu mu olumsuz mu?
Biz iyice koptuk birbirimizden, bazen sadece çocuğumuz için aynı evdeymişiz gibi hissediyorum maalesef. Ne zaman düzelir hiç bilmiyorum 😑