Gamze_26
Merhaba, özellikle kızımda devam eden gaz problemi nedeniyle normalde similac kullanırken kızımda golden goat mamaya geçtim. İkizlerim üç buçuk aylık. Kızım oğluma göre biraz minikte kaldı. Bu mamayı kullananlar görüşlerini yazabilir mi? Şimdiden teşekkürler.