Merhaba
Ayın 16. Da 3 ay olacak doğum yapalı hep sütlerimi sağııp buzluğa attım o sütlerden yoğurt yapıp bebeğime yediririm diye düşünüyorum ama derin dondurucum yok buzdolabının buzluğunda sütler
Şimdi 6 aylık olup ek gıdaya geçene kadar beklese öyle yoğurt yapıp versem sütlere bişey olur mu yada sütleri hiç çözdürmeden derin dondurucuya koysam 3 ay daha beklese bişey olur mu
Buarada sadece anne sütü alıyor sütlerim boşa gitsin istemiyorum sütleri çözdürüp bebeğime içirmeyi denedim memenin haricinde içmiyor
Bilenler cevaplayabilir mi lütfen 🙏