Anneler selamm, henüz 35günlük taze anneyim, ilk çocuğum, bu zamana kadar emzirirken hiç ağrı hissetmedim çok şükür, ama 2 gündür farkediyorum sol göğüsüm ağrıyor, emzirirken cok canım acımaya başladı, üzerinde kızarıklık var ama uç kısmında değil göğüsümün ortasına doğru , açıkcası biraz tedirginim, size de danışmak istedim, cevaplarını bekliyorum lütfen🥺