Sadeturkkahvesi valla tebrik ederim canım, benim hiç cesaretim yok ve galiba azcık geç kldım 21 aylık 🥲 bende sadece yatarken veriyorum uyuyacağı zaman biberonda mamasını içer emziğini takar uyur, uyurken ağzından alsam fark etmez ama uyku geçişini onunla yapıyor doğduğundan beri, ne sallamak ne de pış pış bizim kıza hiç uymadı😞 uyandığı gibide emziğini komidine koyarız öyle alırım beşikten, bi gün emziğini duvar kıyısına attı tamam yok emzik dedim 2 saat abartmıyorum tam 2 saat ağladı artık nefesi kesiliyor diye çektim yatağı buldum da verdim 😞