Sibtug Merhaba güzel anneler 🌸 mayısta oğlumun ilk doğum günü ve biz eşimle bi hediye almak istiyoruz ama öyle araba kıyafet değil. Daha anlamlı ilerde de saklayabileceğimiz bişey. Sizler ne almıştınız? 🥰
Sibtug Saafie o aklımızda zaten en kıymetli gediye bencede ama hediyesiz geçmesin dedik ☺️ bakalım fikir veren olursa düşünürüz inşallah