Biranne7 Hanımlar lansinoh un elektrikli süt pompası hakkında ne düşünüyorsunuz sizce tekli mi çiftli mi daha iyi olur
Merve211 Biranne7 ben manuel olanını aldım gayet memnun kaldım elektrikli olanı dahada iyidir bence tek mi çift mi ye gelirsek çift daha iyi olur aynı anda sağım yapıp beslemeye geçersin birini sağ diğerine geç yapıp zmaan kaybetmezsin PP
Eminecak Biranne7 emzirme danışmanından kullanmıştım çiftliydi ama gerek duymadim ikisini kullanmaya fiyat farkı yoksa cirftli alinabilir ama fiyat farkı varsa tekli yeterli olur. Cidden cok iyi bir pompa avent de cok iyi