mutlubianneyimm12 25 güb önce ameliyat oldum 40ım çıktığı an ağda yaptırmak istiyorum ama dikişlerim hala acıyor sizce yaptırsam içerisinw bir sorun olur mu?
esraeerdogann mutlubianneyimm12 ben yapmamıştım dikiş bölgesine çünkü dikişler çok taze 2 yıl oldu nerdeyse daha yeni yeni ağda yapıyorum dikiş bölgesine hala biraz acıyor bilmiyorum belki acı eşiğiyle alakalı
ahsenannesi7554 mutlubianneyimm12 ben 2 ay sonra yaptırdım ama öncesinde de hep ağda yaptırıyordum ve o 2 ayda hiç jilet vurmamı söylemişti kuaförüm ilk yaptırdığımda çok korkmuştum. Biraz sızladı ama geçti problem olmadı.
Damlanurrr mutlubianneyimm12 ben 40 günlükken yaptırdım hiç bir acı yaşamadım anlık bir sızlama oldu ve geçti