Hatce2525 uykusuz kalınca :( ve stresli olunca oluyor:((( dün mesela sinyal verdi zaten anlıyorum hemen atak geliyor ilacı önden alıyorum tutmasın diye. Betaserc 24 lük,notropil ve dramamine ilaçlarım benimde rabbim şifa versin. İyi bir doktora nörolojiye gitmek gerek