Dryae kişiden kişiye değişir aslında bu sorunun cevabı. Kimisi bir iki yaş olsun, birlikte büyüsünler der. Kimisi ilk çocuğum dört beş yaşına gelsin, öz bakım becerilerini gerçekleştirebilsin, kendini iyi ifade etsin ondan sonra ikinci olsun der. Tedaviyle hamile kalan anneler ve yaşı 35’in üzerinde olan anneler belki hemen arka arkaya olsun ister. Maddi durumu iki çocuk birden büyütmeye elverişli olmayanlar birkaç sene geçsin de durumumuz düzelince der. Yani yaşa, sosyal ve ekonomik duruma, etrafta yardımcı olabilecek kimselerin varlığına göre değişir. 🙂🙂 Rabbim anne olmayı hak eden, bakabilecek herkese istediği zaman hayırlı ve sağlıklı evlatlar nasip etsin. 🙏