Ayusra- ben kligtag diye bir uygulama vardı onu kullandım aldığım ürünün barkodunu okutuyordum içindeki alerjen besinleri çıkarıyordu. Ama şöyle diyeyim dana eti de alerji yaptığı için kuzu eti, tavuk balık baklagiller vb makarna da mesela bazı markaların içinde peynir altı suyu var dikkat etmek gerekiyor alırken.kahvaltı da sadece yumurta, mevsimindeyse domates salatalık falan. Kuru meyveden çok yararlandım hem tatlı ihtiyacımı karşılıyordu hem de ara öğün iyi oluyordu. Paketli Hiçbirşey yemedim hepsinin içinde ya süt ya peynir altısuyu var çubuk kraker de bile. Tatlı hiç yiyemedim çünkü mutlaka içinde süt yoğurt tereyağı gibi süt ürünleri oluyor. Mayalı şeyler yemedim kek vb hamurlarında süt ürünleri olduğu için. Canım çok tatlı istediğinde un su şeker ile helva yapıyordum nefsimi köreltmek için. Bu süreç zor ama bir süre sonra bünye alışıyor tabi. sende biliyorsun artık ne yiyip ne yememen gerektiğini ama faydası büyük en büyük bir kaçakta başa sarıyor aman azıcık yiyeyim birşey olmazla olmuyor maalesef