Masalina bende nolur bi uyuyuşunda 2 3 saat aralıksız uyusu diye dua ediyorum 😁 gündüz yarım saati geçmiyor uyuması gecede saat başı kalkıyor 6da artık güne başlıyoruz 😁 uyku arasında 4 5 saat geçince emzir bırak uyusun inan çok güzel bi nimet uyuyan bebek maşallah