-yldz merhaba bebegim 6 aylık olmak üzere, 4. Aydan beri demir ilacı kullanıyoruz. Sidefer damla ile başladık kusma yapınca bestiron damlaya geçtik. Şuan bestiron dan memnunum kabızlık vs. Bi sorun yaşamadık
Sidefer ve bestiron iyi markalar o yüzden bunlari tercih ettim hemsireyim bu arada:)