Hanifecoskun
Aslında tam olarak bizim de problemimiz bu bence 😬
Fazla geldiği için bazen kusuyor vermesem zaten kusmayacak 90 ml içiyor fazla içemiyor ben de sık sık veriyorum 2 saatte bir ama doktorun dediği de mantıklı gelmişti şurubu verirsen hem iştahlı içer zorlanmazsın öğürmez de demişti bilemedim
Her öğünde mi verdiniz? 2,5 ml sütünü içtikten sonra biberona ekle hemen içir demişti doktor da her öğünde vermek saçma geldi
Show_must_go_on reflü ilacı yani oluk oluk her öğünden sonra kusma yoksa boşuna ilaç vermeyin
Bence de ben de öyle düşünüyorum ama doktor ilerlerse ve her öğürdüğünde ağzına süt geldikçe boğazı da yanar zedelenir vs dedi
Show_must_go_on kızım 1 yaşında 8 kilo ve tahliller iyi doktor kiloya takılma iyi alt sınır 7.200’müş
Hocam kussa da kilo alıyor dedim alıyor ama az dedi sonra hemen normal alıyor dedi 😬
Sonra da kilosu sınırda dedi 😀 8 aylık 8 kilo civarı zayıf kızım zaten şurup içse de kilosu artmaz biliyorum o kadar iştahlı değil zaten
Bunu bilmiyordum ben de 2 yaşında 10 kiloymuşum hiç de bir şey olmadı bana şimdi de zayıf ve uzun boyluyum ileride kızım da zayıf olur bir açıdan iyi 😅🌸