elisauckaya 2 haftalık olacağız Bebeğimin yüzünde beyaz isilik gibi birseyler çıktı kırmızı sivilce gibi bir şeylerde çıkmış neden acaba ?
sedaelif elisauckaya çok sıcaktan olur canım. Bebekler bizim gibi ter atamıyorlar sıcak olunca. Oda 24 derece olsun. Duş aldır. Yada ıslak bezle sil geçer
busudiyin96 elisauckaya yenidoğan ergenliği deniyor kıyafetlerle sürtünmekten , sıcaktan bi çok faktörden etkileniyor 3 aya kadar normal nemli tutmaya çalış , kimsenin öpmemesine dikkat et sakal bıyık teması olmamalı geçici bi durum
Hgcucuk elisauckaya benimkide 16 gunluk dedigin gibi ayni 2 gündür her emzirmede elime sütumden sıkıp suratina suruyorum baya bi azaldi
elisauckaya sedaelif ıslak bezle bir iki gündür siliyorum biraz geçiyor gibi havalar soğuk olunca duş aldıramıyorum cok Saglık Ocağındaki hemşirede anne karnıyla dışarının oksijeni farklı olduğundan dolayı normal dedi
Hgcucuk elisauckaya tabi canim ilk oglumdada hep suruyodum hatta sutum durduk yere akip duruyodu o zaman esim olsun kardeşim olsun emzirme suresince hep kendilerine bakim yaptilar sivilceleri icin sut bosa gitmesin diyolardi😂