Merhaba arkadaşlar 🌸 Bebeğim 14 aylık,gündüzleri işte olduğum için emziremiyorum ancak akşam 8 de eve geldiğimde emiyor. Geceleri sürekli uyanıp 10 dk da bir emmek istiyor,aç değil bir nevi emzik gibi. Böyle olunca hem o hem ben gece uykularını düzgün uyuyamıyoruz. Artık sonlandırmayı düşünüyorum. Çok erken olur mu diye düşünüyorum,bebeğim her şeyi yiyor ve kilo olarakta biraz ileride gidiyor. Bu aylarda kesen var mı? Nasıl bir yöntem izlediniz paylaşabilir misiniz? Teşekkür ederim 🌸