SedAsya51 Merhaba anneler doğum yapalı 2 ay oldu sezeryan doğum yaptım. Lesliie yapmada sorun olur mu bilen var mıı
Mkumdere 40 kontrolümde Dr daha önce yaptığın yoğunlukta egzersize dönebilirsin demişti ağırlık vs olmadığı sürece sorun olmaz