Lincelemepls Doğum yapalı üç ay oluyor sarı akıntı geliyor nedeni ne olabilir düzelmedimi hala rahim acaba başına gelen varmı
Masalumay22 Lincelemepls merhaba, aynı problemi yaşadım doktora mutlaka görünün, enfeksiyon maalesef kendi kendine geçmiyor, emziriyorsanız ona uygun bi antibiyotik ve fitil tedavisi veriyor doktorunuz, 2 kutu fitil iden sonra düzeldi benim durumum
heyzil06 Lincelemepls sağlık ocağına da gitsem olur mu ki hastane bize uzak da bebekle de gidemem tek başıma. 2. Ayımda görünmüştüm jinekologa normal deyip gönderdi 3. Ay oldu hala devam ediyor
Lincelemepls Masalumay22 daha dün gittim tekrar antibiyotik yazdı smear sonucuna göre bakalım 4 ay oldu hala geçmedi 😢
Masalumay22 Lincelemepls smear temiz çıkmıştı benim ama sizin çok yoğun heralde enfeksiyon 🥺 sezaryen oldu benim doğumum
Lincelemepls heyzil06 bilmiyorum ki canım ama sarı akıntı enfeksiyon demek doğum da yapmışsın bence gidip smear ver çünkü enfeksiyon sepsis yapıyor yani ölümcül hastalık Allah göstermesin de arkasında dur
dayes Lincelemepls Ben doğum yapalı 1 ay oldu daha normal akıntım gelmiyor kanamam tam bitmedi ama çok kaşıntı şikayetim var korkuyorum acaba enfeksiyon mu diye. Hamileyken böyle bir sıkıntım yoktu