Bebeğim 4.5 aylık, benim bebeğimde aynı şekilde. Eşimde işi gereği tüm gün evde, inanır misiniz, bir çocuğa ikimiz az geliyoruz, koştur koştur yemek veya ev işi yapıyorum sürekli, koştur koştur sırayla yemek yiyoruz sonra bebeği teslim alıyoruz birbirimizden, bu durum çok yorucu.. çözümü var mı bilmiyorum, büyüdükçe uslanır inşallah diye dua ediyorum