Fdme perşembe sabaha kadar kustu , besin zehirlemesi dediler cuma iyiydi. Cumartesi geçmeyen ishal mide bulantısı ve kusma. Aynı şekilde bende de kusma. Hastaneye gittik çinko ve maflor verdi gönderdi kızımı. Bana da bir kaç ilaç. Pazar gecesi kardeşimde başladı dün hastaneye gittiler besin zehirlenmesi demiş serum, bana verilen aynı ilaçlar. İshali devam ediyor ama iyi. Bugün de babamda başladı. Biz annemde kalmıştık. Büyük bir salgın var. Besin zehirlenmesi diye gönderiyorlar önlerine geleni. Serum için yalvarıyoruz resmen. Bir gün iyi oluyoruz ertesi gün kötü. Cumartesiden beri kusmadık. Kızımın sabahları bir kere ishali oluyor. Benimde akşamları mide bulantım ama iyiyiz. Nonovirüs dedi hemşire bana, 1-2 gün sürüyor yoğun olarak, sonrasında azalarak gidiyor. Beslenme ve destek çok önemli. Bol su, maden suyu, limon, ayran bize bunları söylediler. Maden suyu limon tuz karıştırıp içtik kendimize geldik. Bir de suya tuz atıp içtik o da serum yerine geçiyor o da iyi geldi bulantıya.