fatmakaraca 1yaşımız doldu:)) Mamasının yanında devam çocuk sütlerinden de vermek istiyorum. Sizler kullanıyor musunuz?
Deletedmom115 fatmakaraca 2 ay kadar pınarın devam sütünü kullandım şimdi normal sütünü kullanıyorum.
burcusenova ben 1 yaşından sonra milupa süte başladım. pınarda fruktoz şurubu vardı, içeriğinde gördüm onu tercih etmedim
BurcuAsel Benim de kızım 20 gün sonra 1 yasına girecek ek gıda yanında anne sütü de hala alıyor yinede bu devam sütlerini kullanmaya gerek varmı