Kuran’da dahi yazan birşeye inanmamak olmaz zaten. Ben çok küçükken hatırlamıyorum annem anlatır toplu bir kız çocuğuydun sarı uzun altları bukle bukleydi saçlarının hiç çocuğu olmamış biri geldi misafir gittiğim eve seni sevdi doyurdu ellemedim sevsin dedim sen eve geldik o gece 1 yattın 1 hafta uyanmadin ne yemek yedin ne su içtin 2 yaşında tuvalet öğrendin 4 yaşında altına çiş kaka yaptın doktorlara taşıdık bir sebep bulamadılar en sonunda cami müezzini hocanın hanımını çağırdık bana çocuğun nazardan ölüme gidiyor dedi diye anlatır.3 gün geceli gündüzlü kuran okumuş mahallenin kadınları başımda asla uyanmadin 7 gün 8.gun sabah anne ekmek var karnım açıktı bezi çıkart diye uyandın dedi.o günden sonra bı nazar muskasi yazdırıp aşmış annem üzerime. Aynı şekilde oğlumda sütüm coktu doğumumu hoşlamaya gelen bir kadın hey maşallah dedi dedi demesine ama ben o gece mastıt olup 41 derece ateşle bayılıp hastaneye kaldırıldım zor bela 3 günde düzeldim