damiiss biz doğduğundan beri mama kullanıyoruz. Doktor mamadan kaynaklı olabilir dedi Aptamil, sma, hipp, bebelac gold hepsini denedim ama sonuç değişmedi. Evet doktor 7 8 güne kadar yapmaması normal dedi ama bebeğim çok kötü kıvranıyordu masaj, zeytinyağı herşeyi denedim en son çare evolvia mama ve ilk etapta çok önerilmesede hafif su oranını fazla koyarak devam ettim. Umarım sizin bebeğinizde de sorun çözülür.