MeteKaan 25 gunluk bebegime sütüm yetmedi ve biberona alistigi icin evolvia mama kullaniyoruz.kabizlik yasadk ve aptamil almayi dusunuyorz. Aptamil gelisiminden memnun kalaniniz varmi önerirmisnz
2prnses1prens MeteKaan en uygunu şuan aptamil mama bebekten bebege değişiyor deneyip bulacaksn kimisine kabızlık yapıyo kimine çok güzel geliyo biz Aptamil kullanıyoruz bazen sma alıp kullanıyoruz sma da çok güzel
Oykum___123 MeteKaan dogdugundan berı aptamıl kullanıyorum suan 3 aylık memnunum kılosu normal ilerliyor