Tgcznp benim size tavsiyem uyuza dair en ufak bir şüpheniz bile var ise hemen bir dermatolog ile görüşün zira ben yaşadım, sıkıntılı bir durum ki biz hafif atlatanlardanız. Evet bizde döküntü oldu, ama mücadelesi zaman alan bi hastalık. Biz çok erken yakaladığımız dan ve iyi ilaçlar kullandığınızda kısa sürede atlattık ama erken dönem bir uyuz vs olma ihtimaline karşı yöne de görişğn ki bence cilt kaşıntıları zaten doktora danışılmalı, hani belki ciltten döküntü alıp incelenir falan.. geçmişler olsun