AnnaKarenina_ Kızlar bu marka ürünleri kullanan var mı ? Diş macununu kullanıyorum ama güneş kremi vs aranızda kullanan var mı ? Yazarsanız sevinirim 🙏🏻🌺
Dilruba_1 Beyazlatıcı kremini kullanıyorum 1. Tüp bitti 2. Sine geçeceğim memnunum emilimi de çok iyi dakikalarca kremden sonra beklemek gerekmiyor kurusun diye Hemen emiliyor kolajen de var içinde
AnnaKarenina_ Dilruba_1 yaaa onuda gördüm emin olamadım teşekkür ederim aklımda bulunsun 🙏🏻 peki kol dirsek özel bölgeyede kullanılıyor mu?