MrvMstf canım benim kendini hiç suçlama anneyiz sonuçta ve kolay bişey yaşamadık unutmuş olman çok normal vegaferonu ver ama istersen üç damla ver için rahat etsin en azından hem hiç vermemiş olmazsın hemde fazla vermemiş olursun emin ol Rabbim onu da bi yoluna koymuştur içini ferah tut ve sen mümkünse bol bol kayısı hoşafı iç şekersiz yada sabahları aç karna kuru kayısıyı suda ıslat yumuşayınca ye bebeğin sütünden alır baktın hiç olmuyo bir çay kaşığı zeytinyağı yoksa çiçek yağı içir ben içirdim çok şükür hiç bişey olmadı Allahın izniyle senin yavruna da olmaz kafana takılan bişey olursa sorabilirsin