rreeyhann ben eşarp satmıştım çok karlıydı. Ablamda yeni çocuk kıyafeti işine girdi.şu an çok iyi bence az bi bütçeyle deneyebişirsiniz. İlerisi hep pişmanlık olacak her şeye zam geliyor. Bıtiğe bir şey diyemem ama çocuk kıyafetlerinin al benisi oluyor düğünü bayramı bitmiyor . Hele bir de çevreniz çocuklu aileyse hiç durmayın