Birden kesmek bencede uygun değil, birden boşluğuna düşmek olur onun için. Diş dönemlerinde sanırım meme içmek rahatlatıyor o yüzden o dönemlerde meme isteği daha da yoğunlaşıyor. Azaltarak ilerlemeyi denedim tabi ama geceleri uyandıkça inatla emmek istiyor. Alışkanlığa dönüştü bu durum bence artık. Geceleri su vermeyi deneyebilirim, teşekkür ederim . Bir de psikoloji, kararlılık önemli gibi..