Abdisumeyye Merhabalar kızlar iyi aksamlar nasılsınız bebeğim 3 aylik balgamli öksürük var abiside hastaydı öksürük vardi sağlık ocagina götürdüm bakti hırıltı yoktu geçmedi yarın çocuk doktoruna götüreceğim nasil gecer bu öksürük