FredericChopin Merhabalar. 🌺 Eşim polis ve doğu görevi için tayin zamanı geldi. Erzurum ve Elazığ hakkında orada yaşayanlardan, oralı olanlardan genel bilgi alabilir miyim? Yaşam şartları, imkanlar, sağlık vs. 🤗 Ben Erzurum istiyorum, eşim Elazığ. 🙃
aybikreis FredericChopin Erzurumda eşim polisti. Şehir olarak güzel ama çalişma şartları zorluyor polisleri, Erzurumda millet vekilinden geçilmiyor herkesin bi dayısı var. Eşim 2 senede bir sürü davalık oldu halktan birileriyle. Bence Elazığ
Divayorgun FredericChopin biz ağrıdayız. Erzurum paris yanında. Avmleri gezilcek yerleri mekanları daha güzel . Elazığı nasıl bi yer bilmiyorum
tatlibiranneo FredericChopin Erzurum’a çok gittik çok güzel bir şehir antepliyim ama oğlumu orada doğurdum 😀 o kadar ki seviyorum düşünün😀
asrinhatasi FredericChopin biz de 2-3yıla Elazığa gidicez. Ama Erzurum daha imkanları olan bir yer gibi ama kışı çok soğuk. Erzurum da Elazığ da deprem bölgesi. Ayy kafam karıştı
Oznur_0708 Oli erzurum merkeze çok gidip geliyoruz doğunun parisi cidden orda doğum yaptım büyük bir özel hastanesi var elazığıda gördüm orasıda çok güzel gelişmişler doğu şehirleri ama depremden dolayı erzurum demeniz sanki daha iyi
M-B 7 sene erzurumdaydım evet soğuk ama kesinlikle erzurum .avm falanda var yeterli soğuk olsada gezebilirsiniz orda bi de bi laf vardır oranın soğuğu hasta etmez😂
FredericChopin M-B oranın soğuğu hasta etmez😂 Yeterince iç rahatlatıcı. 😁😂 Erzurum hakkında kafamı kurcalayan tek şey soğuğu çünkü. 🙃
FredericChopin Divayorgun Teşekkür ediyorum, bana da Erzurum cazip geliyor da soğuğu kafa karıştırıcı. 🤔
FredericChopin tatlibiranneo Yaa siz böyle dedikçe daha bir çekici geldi valla. Peki soğuğu hakkında ne düşünüyorsunuz? 🙃
berna5225 FredericChopin şuan Erzurum dayım kesinlikle Erzurum derim avmleri içinde çocuk oyun alanları vakit geçirebilecek alanlar sinema salonları vs çok güzel dışarı da yaz kış kullanılır çay bahçeleri kamelyalarda sobalar feln kısın için çok ideal ve güzel kayak merkezi zaten biliyorsunuz Atatürk üniversitesi içi gezmek için bile çok güzel kafeleri zaten çok iyi yerler var eşim buralı biz ağrıda görev yapıyoruz ama burası gerçekten tek geçilir
Divayorgun FredericChopin bizde erzurum yazmıştık 6. Tercih geldi ağrı. Sizin gönlünüzce olur inşallah
FredericChopin Oznur_0708 Hep deprem bölgesinde yaşadım, yine deprem korkusu yaşamak hiç cazip gelmiyor gerçekten. Erzurum soğuğu hariç çok çekici de onun da soğuğunu dert ediyor eşim. Teşekkür ediyorum. 🌺
tatlibiranneo FredericChopin valla doğu hep soğuk 3 yıl ağırda yaşadım valla soğuk ama bi şekilde yaz geliyor yine de her zaman çıkıyorduk -40 bile gördük 🥲😂
baykuskiz_ FredericChopin haha soguktan niye bu kadar korkuyorsunuz 😃 sonuçta orda yasayanlarda insan kime soguktan ne olmus 😃 ona gore giyinirseniz merak etmeyin bir sey olmuyor kimseye 😃
Deletedmom_75 FredericChopin Soğuktan korkmayin yahu bende soğuk bir ildeyim erzurumla yarışıriz yazinda mesela bunaltici sicagimiz olmuuor bizimde.sicak.yerler.gibi hatta sicak yerleri gorunce soguk yerd eyasmaak daha iyi diyoruz😄
Masmeh Soğuk her yerde soğuk.Eğer Akdeniz sahil şeridinde değilseniz kış ayları ufak derece farklılıklarıyla aynı bence.Tokat’ta da yaşadım Samsun’da da yaşadım Erzurum’da da yaşadım.Herkesin dediği şey eski soğuklar kalmadı.Yani eskiden çok soğuk oluyormuş şimdi öyle değil Erzurum,birçok baraj yapılmış ve bu barajlar iklimin yumuşamasına vesile olmuş.Ayrıca sağlık hizmetleri konusunda başarılı bir şehir bence.Hakkınızda hayırlısı olsun.
FredericChopin Masmeh İzmirliyim, Çanakkale’de yaşıyoruz. Aslında eşimle ikimiz olsak ben kendi adıma sorun etmiyorum da eşim bebekten dolayı soğuk olmasını sorun ediyor. Ama dedikleriniz mantıklı. Çok teşekkür ediyorum. 🌺